Alla inlägg den 31 december 2022

Av wiolettan - 31 december 2022 09:43


… vill jag önska er alla som läser min blogg. Hoppas att ni får ett fint år 2023.


Tack för det gångna året och för alla snälla och fina kommentarer.



 



Det känns stundom magiskt att få blicka tillbaka på år som gått,

att tänka på allt som varit och på det vackra som vi har fått.

Året som det är sista dagen av idag, har varit på både ont och gott,

men vi har kommit igen, fast vi ibland dåligt har mått.


Tänker mest då på min man som verkligen har varit illa däran

och som några läkare trodde, att det var dags att fara hädan.

Är glad att han i bagaget hade en stark fysik och kropp

så att han mot alla odds, mitt i allt skänkte oss nytt hopp.


Nu ser vi framåt mot ett nytt år 2023 med tillförsikt och mod

Hoppas att vi får vara friska, krya, att hälsan får vara god.

Att våra vänner, nära och kära ska få ha det fint och bra

Det är något som vi ber och önskar, det är så vi vill det ha.


Att Gud som har hjälpt oss detta år på alla sätt och vis,

ska fortfarande vara med och med sina änglar ge oss bevis

på att Han står troget vid vår sida i både stort och smått.

Att Han hjälper och beskyddar, vi i tacksamhet förstått.





Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards